Länge sen!

Hej alla! Efter en väääääääääldigt lång paus så har jag bestämmt mig för att börja blogga igen!
Andledningen till att jag slutade var för att jag kände lixom att jag inte hade tid, plus att min data fuckade som fan med internet. Men snart ska vi fixa trådlöst internet till mig och då kommer det bli mycket bättre uppdatering. Iallafall så hade jag tänkt börja igen straxt innan sommarlovet, men det blev lite knas på skolavslutningen. Lite för mycket dricka kan man väl säga så jag fick halvt utegångsförbud kan man säga. Jag fick vara ute lite på dagarna men vara hemma mycket tidigare än vanligt. Och jag orkade inte med det så jag åkte ner till Gotland den 17 Juni och tänkte stanna runt en - två veckor. Men det blev aldrig av att åka hem typ. Så jag har varit där hela sommaren. Kom hem imorse runt halv 6 tiden.

Iallafall, nu sitter jag och äter middag klockan 11 på kvällen. Kom hem från Tyresö för typ en halv timme sen. Har varit där några timmar med My och Vi var med hennes Pojkvän Jesper. Vi gjorde väl inte direkt så specielt mycket. Först var vi ute vid Trollbäckens IP och sen gick vi hem till Jesper och var ett tag och sen kom Mys mamma och hämmtade oss runt kvart över 10 tiden. Annars har jag nig sovit typ hela dagen eftersom jag kom hem halv 6 imorse och jag sov inget på båten utan jag satt och tittade på "Twilight" hela resan istället.
Men nu är de nog ett bad loch lite musik som gäller! Skriver mer snart!
Love L


Jesper och My!

Kommentarer
Postat av: Pirla

Bor i trollbäcken :) .

2009-08-10 @ 14:50:37
URL: http://pirla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0