tråååååååk!

Jag kan verkligen inte sova, så jag kolalde min gammla blogg johanssons.webblogg.se och hittade lite gammla listor.

Vilken svordom använder du mest? Typ fitta
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 04:29
Var köper du dina matvaror ifrån? Jag köper inte maten
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror på humör
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Mobil, kläder, och mycket, mycket, mer !
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja
När var senast någon stötte på dig? Kommer inte ihåg
Vad åt du till middag senast? Chiliconcarne
Kan du vissla? Haha nej
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, vem gjorde inte ?
Äger du några popband t-shirts? Haha nej tack ?
När flög du senast? 2008
Pratar du några andra språk? Lite engelska och lite spanska
Har du gråtit offentligt? Ja, vem har inte ?
Vilken är din favorit drink? Päron konjac (stavning?) med smällt pigelinglass
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Typ åtta
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Till och från
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14, fjortis å grejer
Tror du på liv på andra planeter? Haha vet inte
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Typ inget, jag vet inte ?
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Spikat! Bara jag får chansen
Tycker du om att krama folk? Ja
Äger du en digitalkamera? Ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen kändis direkt men Ullis-knullis i "I taket lyser stjärnorna"
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej inte direkt
Är du mörkrädd? Haha nej
Tre saker du alltid har med dig? Busskort, Cigg, Mobil

Kommentarer
Postat av: Marie

roligt att läsa, hehe

2009-08-11 @ 05:06:34
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0