till pappa

Godmorgon! Eller Goddag kanske man ska säga? Jag kom nyss ur duschen och har klätt på mig lite ruttna kläder eftersom jag ska till pappa idag så måste jag städa lite här. Och eftersom jag ska till pappa kommer det nog blir lite sämre uppdatering eftersom jag inte hat lika stor tillgång till internet där som jag har här, men ska uppdatera så mycket som möjligt!

Idag kommer jag inte göra så mycket, städa lite och packa ner alla mina grejer jag hade med till Gotland eftersom det ska ju också med till pappa, som tur är så kommer pappa och hämtar mig vid 9 tiden ikväll så jag slipper ta väskan på tunnelbanan. Har inte träffat pappa på hela sommaren heller, så lite kul ska det faktiskt bli att komma hem till honom. Men jag tycker nog bäst om att vara hos mamma. Men nu ska jag börja städa & fixa lite. Skriver mer snart. Kisses!


Mjukisar & Linne blev det idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0