hemma igen

Hej alla! Nu är jag tillbaka från stan. Sjukt kul att träffa My igen, har inte träffat henne på typ hela sommaren!
Jag mötte My och Emma på Götgatan men vi åkte nästan direkt till tc och åt på donken. Gash vad jag har saknat mina älskade Cheese burgare! Eftersom jag har varit på Gotland hela sommaren och bott ungefär 6 mil från närmaste donken så har jag nog bara ätit där 2-3 gånger på hela sommaren! Efter vi hade ätit så gick vi ner till tuben igen och Emma tog tåget mot Mörby C för hon skulle till sitt ex och jag och My tog den åt andra hållet och åkte till ringen och gick in på H&M, är i stort behov av nya bhar så jag fick med mig två bhar och ett par nya tyg skor hem. När vi var klara så åkte vi till Farsta och solade 20 minuter och sen åkte jag hem för My skulle till Mackan. Så nu har jag varit hemma i kanske en timme och ska nu äta lite. Love L.


My älskling i solariet!


Skor 99 :-
Vit bh 149 :-
Turkos bh 129 :- Allt från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0