solig dag

älskade verkligen dagens väder ! typ direkt när jag vaknade så tog jag med mej 2 mackor, godis, datan och kameran och satte mej på ballkongen och solade typ i en timme. så jävla skönt det var! fick äntligen lite färg på mina krit vita ben! fast är helt vit på fötterna, så det ser ut som om jag andvänder brun utan sol, i och försej så har jag ju gjort det, men inte mycket och inte på en vecka typ heller.

föresten, var det någon mer än jag som gick med bara den idag ? när jag och min bror åkte till kärrtorp för att fuska lite med sol brännan genom att sola solarium så gick jag med en tub kjol och en kofta över bara, och flippflopp skor. men typ alla som jag såg på vägen hade tights eller mjukisar eller till och med jeans. jag fattar inte hur man kan gå med det när det typ är upp mot 30 grader ute ;o hoppas det här härliga vädret håller i sej =D


chillar i solen [a]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0