lista

Du är kär nu - nej
Du har sårat nån så de börjat gråta - japp
Nån har sårat dig så du börjat gråta - japp
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
-  japp
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - japp
Jag har smygit ut utan lov - japp
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - japp, men länge sen.
jag har en hemlighet som ingen vet - japp
Jag har fuskat i ett spel - haha vem har inte ?
Jag har struntat i ett prov - typ inte
Jag har druckit alkohol
- japp
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nepp
Jag kan inte svälja piller  - varken med eller utan vatten
Jag har tagit mediciner mot depression - nepp
Jag har anorexi och/eller bulimi - nepp
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det: vet inte
Jag har vaknat gråtande - japp
jag har somnat gråtande - japp

DÖDEN
Jag hatar begravningar - har aldrig varit på begravning
Jag har sett någon dö - nepp
Någon nära till mig har försökt begå självmord - japp
Någon nära till mig har begått självmord - nepp

ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - japp
Jag har sett en fallande stjärna - japp
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna -  japp
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - japp
Har sparkat en kille mellan benen - japp
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - nepp, men vill
Druckit en hel liter mjölk på en timme - nepp
Jag har medverkat i en teater - japp
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - japp
Du har fångat en snöflinga med tungan - japp
Jag har suttit på ett tak på natten - japp
Jag har aprillat någon - japp
Jag har åkt taxi - japp
Jag har ätit sushi -  japp, men hatar det
Jag har åkt snowboard- nepp

Kommentarer
Postat av: jennifer

joo du har visst haft ett förhollande i med är ett år



med mig (a) hhahahha <33

2009-04-15 @ 18:06:01
Postat av: Lisa

hahs söt <3

2009-04-16 @ 00:07:43
URL: http://fiisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0