kusin vitamin =D

Förlåt för att jag inte skrev igår men mitt internet vägrade funka. Ska nog snart få trådlöst internet och då ska jag uppdatera som aldrig förr! idag så vaknade jag av att jag råkade sparka till min hund i sömnen. Var hund vakt när jag sov för pappa var inte hemma och min ena hund låg vid mina fötter i min säng. Så han vände sej upp och la sej längre upp i sängen så låg jag och halv sov och klappade på honom. Gammla vovven =)

Idag ska jag möta min kusin Ida i tc runt 20 över 12 och då ska vi gå och hämmta ut bio biljetter och sen gå och ta en fika medans vi väntar på att bion ska börja. sen ska vi se "Män som hatar kvinnor" och efter det ska vi äta middag på donken, tjokis varing!!
Men nu ska jag fixa det sista innan jag ska dra till tc, skriver mer senare. xoxo L.


Min älskling Rossi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0