inte min dag

hejsan! förlåt för en sjukt dålig uppdatering, men jag har helt enkelt inte pallat hålla på med att få mitt internet att funka hos pappa. men nu ska jag bo hos mamma i några nätter typ och då kommer det bli mycket bättre uppdatering.

som ni ser på rubriken så har det här inte varit min dag. för det första så har jag typ inte sovit nånting inatt för jag har hostat, haft ont i huvet och massa skit, håller på att bli sjuk! sen så orkade jag knappt gå till skolan imorse men gjorde det ändå och stannade till lunch för jag pallade inte längre. så jag åkte hem och la mej och sov i några timmar och sen blev det lite knas, börja bråka med pappa så jag packade lite kläder och hoppade ut från mitt fönster och åkte till mamma. och nu sitter jag här och äter billy pizza till middag för mamma skulle tydligen äta hos sin kille och jag kunde inte äta med dom. så jag blir själv hemma hela kvällen och natten för mamma ska sova där.
men snart ska jag åka till Maria torget och gå hem till Joanna och hämmta min kamera sladd så kan jag äntligen lägga in lite bilder ! =) så när jag har ätit klart så åker jag dit. skriver mer senare!
xoxo L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0