igår

igår träfafde jag julia i gullmars vid halv ett tiden och då fixade vi cigg och sen åkte vi till harsätra och träffade Sofia, Emmy och Daniela och så gick vi till Långholmen och chill krökae lite. och lite senare kom också Agustina och Hedda. så vi satt där ett tag och sen gick vi tillbaka mot hagsätra centrum och sen åkte jag, Julia, Daniela, mikkis och Sofia och solade i Högdalen och sen pkte jag hem och fixade lite för idag. sen bråkade jag typ lite med Oliver :/ pallar inte skriva om varför. men nu massa bilder från igår =D

          

bild1: Jag
Bild2: Sofia
bild3: Daniela, Julia, Emmy, Sofia
bild4: Sofia, Emmy
bild5: Daniela
bild6: Daniela, Julia, Jag
bild7: Sofia, Emmy
Bild8: Daniela, Julia
bild9: Hedda, Agustina
bild10: Hedda, Agustina, Julia, Daniela, Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0