home

nu är jag hemma efter ännu en uderbar dag med Amelia. eller, jag har varit hemma sen runt 20 i 9 men mitt internet har inte funkat förens nu. typ direkt efter senaste inlägget så åkte jag till Amelia och vi gick och handlade lite saker till picknicken. jag köpte 2 bagetter, en cola, en drick yougurt, ett paket remi kex och tuggimin. sen gick vi hem till Amelia och gjorde iårdning våra mackor och sen gick vi till årsta fältet och satte oss på en film och åt lite sen solade vi i bikini. fyfan vad folk kollar då. sen så var vi där i några timmar och bara chillade och lyssnade på musik typ. sen gick vi hem till henne och hon bytte om och sen så åkte vi till stallet. Amelia red och sen åkte vi hem till henne igen och åt middag och sen så var jag tvungen att åka hem. så jag åkte hem och duschade och sen kollade jag på andra avenyn. och nu ska jag försöka sova. ska träffa Julia imorn. skriver mer imorn. xoxo L.


picknick =)


mysigt i solen


sötnos

Kommentarer
Postat av: amelia.

älskar dig gumman :)<33

2009-04-08 @ 10:20:34
URL: http://ameliander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0