hemma

nu sitter jag i min säng med datan och kollar på film. stack mycket tidigare än kvart över 1 från The wave, stack typ 11 nån gång med Henna, hade typ inte rökt på flera timmar och tänkte bara på en viss person och det var bara kosntiga folk där, eller inte bara men ändå. sen när jag och Henna var påväg hem så hände det lite saker, pallar inte skriva det nu. så pappa kom iallafall och hämmtade oss så släppte vi av Henna i skanstull och sen åkte vi hem och jag la mej typ direkt i sängen och kollade på film och nu är jag på min andra film. och nu ska jag sova. det kommer nog någon bild imorn. har inte sladden här för den är hos Joanna och det blev inga bilder typ. skriver mer imorn. xoxo L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0