hemma igen

nu är jag hemma igen. typ direkt efter senaste inlägget åkte jag till Maria torget och hämmtade mina saker och var med Joanna typ en liten stund sen åkte jag tillbaka till Björkhagen och gick hem till Tommy, mammas kille, för att hämmta en treo, för jag har ju så jävla ont i huvet. sen så var jag där ett tag och fick lite mat när jag ändå var där =) sen fixade Tommy en film till mej, High school musical 3, Tack så mycket ! har typ blivit kär i dom filmerna =) så den ska jag titta på när jag ska sova. och typ hela dagen imorn också utom när jag pluggar, ska nog vara hemma imorn också för jag har feber :/
men nu ska jag sova tror jag. är skit tröt och mår inte bra :(
skriver mer imron när jag vaknar!
xoxo L.


Outfit från The wave !
Leopard jacka från Gina tricot
Linne från Gina tricot
Tights från Gina tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0